Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz

Szczegółowej informacje na temat odbywajacego sie kursu na stronie Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz – uczestnicy tego szkolenia kursu Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz mogą liczyć na zdobycie cennej wiedzy w temacie.

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Termin Szkolenia

26-27 marca 2012r. Warszawa

30-31 maja 2012r.   Wrocław  


Grupa docelowa:
Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się(…)

Zobacz na stronie kursu szkolenia więcej informacji – Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz – koniecznie zapoznaj się ze szczegółami danego kursu.