Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz

Styczeń 11, 2012 No Comments

Szczegółowej informacje na temat odbywajacego sie kursu na stronie Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz – uczestnicy tego szkolenia kursu Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz mogą liczyć na zdobycie cennej wiedzy w temacie.

Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w oczach jej kontrahentów i nabywców. Warsztaty praktyczne.


POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIA


Termin Szkolenia

26-27 marca 2012r. Warszawa

30-31 maja 2012r.   Wrocław  


Grupa docelowa:
Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedażySzkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się(…)

Zobacz na stronie kursu szkolenia więcej informacji – Profesjonalna Obsługa Klienta- Jak dzięki nowym standardom zbudować i utrzymać wizerunek firmy w ocz – koniecznie zapoznaj się ze szczegółami danego kursu.

Szkolenia kursy

Sorry, the comment form is closed at this time.

Czy warto czytać książki?

Czy warto czytać książki? W dzisiejszych czasach, w dobie internetu coraz mnie ludzi czyta książki w formie papierowej. Ja...

Polscy archeolodzy w Kolorado

Badania geofizyczne, specjalistyczną fotogrametryczną dokumentację rysunkową i fotograficzną w obrębie siedmiu stanowisk archeologicznych w kanionach Rock Creek Canyon i...