TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Grudzień 9, 2011 No Comments

nauczanie Sprzedaż,Biznesowe,marketing i sprzedaż,obsługa klienta (zaplanowane na: 2012-03-08 do 2012-03-09,2012-02-28 do 2012-02-29,2012-02-20 do 2012-02-21,2012-02-16 do 2012-02-17,2012-01-30 do 2012-01-31,2012-01-26 do 2012-01-27,2012-01-18 do 2012-01-19) PROGRAM SZKOLENIA:
 
System obsługi klienta

Budowanie lojalności i wartości klienta

Relacje z klientem

Zasady obsługi klienta

Psychologia klienta – kategorie klientów

Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klienta

Proces decyzyjny klienta

Projektowanie systemu obsługi klienta

Obsługa posprzedażowa klienta

Proces sprzedaży

Przygotowanie do sprzedaży

Kontakt z klientem

Budowanie autorytetu handlowca

Prezentacja handlowa

Finalizowanie sprzedaży

Komunikacja z klientem

Etapy rozmowy z klientem
– nawiązanie kontaktu
– wymiana informacji
– ustalenie z klientem planu dalszych działań – podsumowanie ustaleń i pozytywne kończenie rozmowy

Techniki efektywnej komunikacji
– aktywne słuchanie
– konstruowanie precyzyjnych wypowiedzi
– zarządzanie emocjami klienta i własnymi

Kierowanie rozmową z klientem

Budowanie profesjonalnego kontaktu – Savoir-vivre w bezpośrednich i telefonicznych kontaktach z klientami

Techniki zachęcania do współpracy

Skrypty(…)

Szczegóły na temat prowadzonego szkolenia kursy znajdziesz na stronie TRENING PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA – informacje na temat ofert edukacyjnych firm szkoleniowych.

Szkolenia kursy

Sorry, the comment form is closed at this time.

Czy warto czytać książki?

Czy warto czytać książki? W dzisiejszych czasach, w dobie internetu coraz mnie ludzi czyta książki w formie papierowej. Ja...

Polscy archeolodzy w Kolorado

Badania geofizyczne, specjalistyczną fotogrametryczną dokumentację rysunkową i fotograficzną w obrębie siedmiu stanowisk archeologicznych w kanionach Rock Creek Canyon i...